تکنولوژی های نوین نساجی: منسوجات ضد آلرژی
شرکت Devan Chemicals، که در زمینه تکمیل منسوجات صاحب نوآوری است، یک تکنولوژی را برای ساخت منسوجات عاری از آلرژی هایی که توسط گربه ها و سگ ها بوجود می آید را، راه اندازی کرده است.روش شرکت Purissimo یک راه حل مبتنی بر پروبیوتیک است و بنابراین کاملا طبیعی است.این تکنولوژی از تجربه آن با Purotex منشا گرفته است یک راه حل کاهش دهنده آلرژی است که در طول بیش از ده سال از آن استفاده شده است.
از آنجایی که مطالعات بسیاری نشان داده اند که بیماری های آلرژیک افزایش یافته است، Devan تصمیم گرفت تا این مشکل را حل کند.
پاریسسیمو Purissimo یک تکنولوژی طبیعی است که با الهام از سالها تجربه Devan با Purotex، که یک تکنولوژی کاهش دهنده آلرژی زا است در صنعت ملافه استفاده می شود. گزارش شرکت، کاهش قابل توجهی در جمع آوری گرد و غبار خانگی خانه که به بیش از ۹۹ درصد می رسد را نشان میدهد، Purotex ثابت کرده است که یک راهبرد موثر و پیشگیرانه برای کاهش بیماری های آلرژیک مربوط به گرد و غبار خانگی است.
اما متأسفانه آلرژی تنها به تختها و مضرات گرد و غبار خانه محدود نمی شود و بنابراین Devan شروع به کاوش در مورد آنچه که می تواند برای کاهش مشکلات بهداشتی مرتبط با واکنش های آلرژیک شود، کرده است.
پس از چند ماه آزمایش، این شرکت راه حلی برای آلرژی هایی که توسط حیوانات خانگی مانند گربه ها (آلرژن گربهFel d 1 ) و سگ ها (آلرژن سگ Can f 1 ) ایجاد می شود، را معرفی کرده است.
نتایج آزمایش نشان دهنده کاهش قابل توجه ۹۲.۸٪ در میزان موی آلرژن Fel d1 موش صحرایی در نمونه های تحت درمان است. این شرکت توضیح می دهد که این فن آوری بر اساس باکتری های پروبیوتیک است و بنابراین کاملا طبیعی است.


پروبیوتیک

در این روش اول، باکتری های پروبیوتیک غیر فعال در درون میکروکپسول ها قرار داده می شوند. این میکروکپسولها سپس به پارچه متصل می شوند. هنگامی که پارچه در معرض اصطکاک قرار می گیرد، میکروکپسول ها شکسته و اسپور را آزاد می کنند.
اسپور ها رطوبت را جذب می کنند، سپس به باکتری های پروبیوتیک تبدیل می شوند و شروع به مصرف مواد آلی می کنند که حاوی آلرژی های مختلفی هستند که باعث واکنش های آلرژیک و آسم می شوند.
از آنجاییکه آلرژی زیستی حیوانات نیز در خانه هایی یافت می شود که حیوانات خانگی (به علت پراکندگی با توجه به سطوح نساجی مانند لباس و کفش) وجود دارد، راه حل Devan می تواند برای درمان پارچه های خانگی مانند فرش، پرده، پارچه ها یا لوازم جانبی مورد استفاده قرار بگیرد، در نتیجه یک محیط تمیز، تازه و بدون آلرژن را بوجود می آورد.
همچنین این تکنولوژی می تواند در مدارس، بیمارستان ها، کتابخانه ها برای جلوگیری از پراکندگی آلرژن های حیوانات مورد استفاده قرار بگیرد.


نویسنده: Devan co , textiledb
ارسال کننده: جهان پارچه
لغات کلیدی: 
مقالات جدید


جهت تماس با ما و سفارش محصول و یا داشتن هرگونه سوالی در خصوص مطالب و محصولات با شماره های زیر تماس بگیرید:

ارتباط با مدیریت فروش: 09131074397 _ 03132283846 (5 خط )

شهرک صنعتی جی

آدرس ایمیل: JahanParche@gmail.com

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهان پارچه می باشد..